R/E/P Community

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Hvad skal du være opmærksom på, når du vælger kunstige kvalitetsblomster?  (Read 92 times)

BathshebaLewis

  • Newbie
  • *
  • Online Online
  • Posts: 20
  • Real Full Name: BathshebaLewis

Hilsen alle forumdeltagere! Jeg besluttede at opdatere det indre af min lejlighed og tænkte på at købe kunstige blomster. Jeg står dog med mange spørgsmål, og jeg vil med glæde høre dine råd. Hvad skal du være opmærksom på, når du vælger kunstige kvalitetsblomster? Jeg er også interesseret i, hvordan man plejer sådanne blomster korrekt, så de behager øjet i lang tid. Del venligst dine erfaringer og anbefalinger i denne sag. På forhånd tak for jeres svar!
Logged

CharlesMcCarthy1

  • Newbie
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 41
  • Real Full Name: CharlesMcCarthy

Det første jeg lagde mærke til var kvaliteten af ​​materialerne. Det er vigtigt at vælge kunstige blomster fra materialer af høj kvalitet, så de ser så naturlige ud som muligt og ikke mister farve over tid. Ambiplants-butikken bruger kun premium materialer, hvilket giver dem et realistisk udseende. Det er også vigtigt at overveje detaljer og finish. Kronblade skal se naturlige ud og ikke have tydelige tegn på produktion. Hos Ambiplants bemærkede jeg, at deres Kunstige planter har subtile teksturer og en kvalitetsfinish, der skaber en illusion af levende planter. Hvad angår pleje af kunstige blomster, er fordelen indlysende: de kræver ikke vanding, gødning eller specielle lysforhold. Den vigtigste ting at gøre er at rense dem fra støv fra tid til anden. For at gøre dette skal du blot bruge en blød børste eller aftørre med en fugtig svamp.
Logged

AntonyBeasley

  • Newbie
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 35
  • Real Full Name: AntonyBeasley

Det første du skal være opmærksom på er kvaliteten af ​​materialerne. Gode ​​kunstige blomster er lavet af højkvalitets stoffer og materialer, der giver blomsterne et naturligt udseende. Gode ​​kunstige blomster skal se naturlige ud: den korrekte form af kronbladene, realistiske farver og endda en lille efterligning af teksturen af ​​blade eller stilke. Med hensyn til pleje kræver kunstige blomster minimal pleje, men et par enkle regler vil hjælpe dem med at bevare deres oprindelige udseende i mange år. Regelmæssig aftørring med en blød børste eller brug af trykluft til at fjerne støv vil hjælpe med at holde dem friske. Det anbefales også at undgå direkte sollys og fugtige forhold for at forhindre falmning og vridning af materialer.
Logged
Pages: [1]   Go Up
 



Site Hosted By Ashdown Technologies, Inc.

Page created in 0.277 seconds with 20 queries.